سلام
من 20 سالمه تو یه خونواده پر جمعیت زندگی میکنم . فرزند آخر خونواده هستم . مشکلی که دارم اینه که من دوس دارم ازدواج کنم ( با توجه به نیازی که به جنس مخالف دارم و آدم گرم مزاجی هستم ) ولی از یه طرفم خجالت میکشم .
چون هیچکدوم ازخواهرام و برادرم ازدواج نکردن من واقعا نمیدونم چکار کنم و نمیتونم این مشکلمو پیش هیچکی بگم .
بخدا افسردگی گرفتم  نیاز به جنس مخالف در من طوریه که حتی یه مدت تصمیم گرفتم برا کنکور درس بخونم ولی نتونستم .
 اصلا هیچ تمرکزی روی درس نداشتم... واقعا نمیدونم چیکار کنم ؟
تو رو خدا حتما راهنماییم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)