درود به همگی

بنده ترم آخر رشته مشاوره از یکی از دانشگاه‌های سراسری خوب هستم, رشته ام رو شدیداً دوست دارم انتخاب اولم بوده و عاشقانه چهار سال سر کلاس‌ها نشستم. من حتی گرایش ارشدم را هم تا حدودی می دونم و دانشگاهی که الآن هستم رو برای مقطع ارشد هم مناسب می دونم, تمامی منابع مورد نیازم رو پیدا کردم ولی با تمام شرایط خوبی که دارم زمان کافی, شرایط محیطی خوب برای مطالعه امّا انگیزه ندارم بهتره بگم اون شوق و شوری که منو بکشونه سمت درس اصلاً نیست. 

بعد از جا به جا شدن تاریخ ارشدم که دیگه کلاً نا امید شدم که همون سال اول قبول بشم, چون بهمن ماه فارغ التحصیل میشم و یک ماه بعد آزمونه. معدلم خوبه ولی نه در حدی که به استعداد درخشان فکر کنم. حتی من یه هم پا هم برای مطالعه پیدا کردم و قراره با یه نفر با هم بخونیم امّا من انرژیم کمه, از اول مهر هم که کلاس‌ها و خوابگاه مطمئنم نمی تونم خوب بخونم, تازه پایان نامه هم دارم. 

یه چیزی بگید انگیزه بگیرم حداقل این روزهای باقی مونده رو کاری بکنم که حسرت نخورم, من می دونم موقعیت رشته ام برای ارشد چقدر تغییر میکنه, می دونم خیلی کارها می تونم با ارشد انجام بدم که الآن با کارشناسی نمی شه. 

و یه دلیل خنده داری که دارم می‌ترسم ارشد بخونم موقعیت ازدواجم همین طوری صفره بعد به زیر صفر برسه, من بیشتر دلم می خواد استخدامی رو قبول بشم ولی چون مشخص نیست تاریخش برای اون هم هیچ تلاشی نمی‌کنم. از منی که با شرایط خیلی سخت برای کنکور خودم رو کشتم این حد از بی حالی واقعاً غیر طبیعیه.


ازدواج دختران تحصیل کرده

نتیجه تلاش ها و پیشرفت های یه دختر، تنهایی و مجرد موندنه؟

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)