سلام
من الآن سال دوم پزشکی هستم و خواستگاری دارم که ایشون عمومی رو تموم کردن و الان طرح دارن میگذرونن و قراره تخصص هم بخونن.
تفاهمات اولیه رو داریم. اما الآن دارم فکر میکنم که اگه ازدواج کردیم، اصلا زندگی ما چطور ادامه پیدا میکنه؟
من خودم تو یه شهر دیگه م ( که حد اقل 5 سال هستم. چون میخوام تخصص هم بخونم، ممکنه چند سال دیگه هم اضافه بشه بهش) ایشون هم دو هفته در ماه رو تو یه شهر دیگه هستن و امتحان تخصص هم اگه قبول بشن معلوم نیست چه شهری باشن...
اصلا میشه این طوری با آوارگی و دوری زندگی کرد؟!! من خودم هم یه دختر احساساتی هستم که میدونم اگر با کسی ارتباط عاطفی برقرار کنم دوری اذیتم میکنه...
خلاصه اگه تجربه و یا پیشنهادی چیزی دارین ممنون میشم بگید. راستش دارم به این فکر میکنم که جواب منفی بدم و تا پایان دوره عمومی به ازدواج فکر نکنم ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)