سلام
من یه دخترم سنم بین 20 تا 25 میباشد. راستش من یه مشکلی جدیدا (تقریبا دو ساله ) برام بوجود اومده! اونم اینه که من فکر میکنم دچار دوگانگی شخصیت شدم! گاهی یه دختر شیطون و شاد و مهربون و صبور میشم گاهیم یه دختر جدی و مغرور و اخمو و خشک و بی احساس و زود رنج!!!

اما چیزی که قبلا همیشه بودم: یه دختر آروم، صبور و منطقی، تقریبا کم حرف، شیطنت گاهی، مهربون، و گاهی جدی و مغرور ( در حد نیاز )

بنظرتون چرا اینجوری شدم؟ من دوست دارم همون دختر مهربون و شیطون بمونم، نه اینکه هر بار متفاوت باشم!!!
شخصیت گذشتمو هم نمیخوام حالا بنظرتون چکار کنم؟ اصلا فکرم مشغوله معلوم نیست دنبال چیم؟

"فرشته"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)