سلام

دختر *2 ساله هستم من در 5 سال گذشته دو بار عاشق شدم من فکر نمیکردم عاشق شده باشم فقط فک میکردم که از اون طرفم خوشم میاد.. اما نمیتونستم بهشون فکر نکنم ( همزمان نبوده ) خلاصه همه ی زندگیم شده بودن اما بازم قبول نمیکردم که عاشق شدم، تا وقتی که هر بار قرار میشد دیگه نبینمشون دیگه اون موقع کنترل اشکام دست من نبود!

اون موقع بود که میفهمیدم عاشق شدم، با هیچ کدوم هیچ وقت بیرون نرفتم.. فقط ارتباط تلفنی داشتم و توی محیط مشترک بیشتر وقتا رفت و آمد داشتیم حالا هم از اون جریانا گذشته اولی رو که کلا دیگه بهش فکر نمیکنم اگه هم بیاد تو ذهنم هیچ اهمیتی واسم نداره البته اینم بگم که خیلی طول کشید تا فراموششون کنم .

دومی هم بعضی وقتا که یادش میفتم حس تلخ و شیرین بهم دست میده، شده نوستالژی واسم.. حالا سوالم اینه من دوباره میتونم عاشق بشم؟ یعنی ممکنه واسم اتفاق بیفته؟ بنظرتون باید اینو به خواستگارام بگم؟ اگه بفهمن بنظر شما حاضرن با کسی که دو بار عاشق شده ازدواج کنن؟ پیشاپیش از نظراتتون ممنونم..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)