سلام. میشه این سوال رو مطرح کنید؟

آیا اینکه ناخن های خانمی بلند باشه، ممکنه باعث جلب توجه آقایون بشه؟

من خانم معتقدی هستم و بیرون از خونه سعی میکنم طوری باشم که ظاهرم جلب توجه نکنه و از جلب توجه نا محرم بیزارم اما در این مورد یکی دو نفر بهم گفتند که دستهام با ناخن بلند، جلب توجه میکنه. یعنی ممکنه من باعث گناه بشم ؟؟ مرتب و زیبا بودن در منزل برام مهمه البته حتی برای بیرون از لاک و ...هم استفاده نمیکنم و ناخن آنچنان بلند و غیر عادی رو هم به لحاظ ظاهر و از نظر بهداشت دوست ندارم. خب من که نمیتونم ناخن هام رو کوتاه کنم و دوباره وقتی رسیدم خونه ناخن بذارم. من مسئولم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)