سلام

من امسال وارد دانشگاه شدم رشتم ریاضی فیزیک بود و الان دانشجوی معماری دانشگاه .... شهرمون هستم اشتباه بزرگی که انجام دادم این بود که قبل کنکور درس نخوندم تا یک دانشگاه ..... قبول شم چون پدرم گفت هرجا قبول شی نمیزارم بری همین جا تو شهرمون میری دانشگاه نزدیک خونمون منم انگیزم برای درس خوندن کم شد .

قبل کنکور معدلم نوزده خورده ای بود ولی رتبم تو کنکور شد ده هزار در واقع دو ماه آخر هیچی نخوندم چون خیالم راحت بود که این دانشگاه قبول میشم بعد اینکه وارد دانشگاه شدم فهمیدم چه حماقتی کردم تقریبا 80 درصد کلاسمون چون رشتم معماریه دختر هستن و 20 درصد پسر معذرت میخوام دانشگاه نبود بیشتر شبیه پارتی دختر و پسر بود .

من خودم و خانوادم به شدت مقید هستیم و برای من تحمل شرایط خیلی سخته نمونش زمانی که تو کلاس استاد سوالی میپرسه همیشه من جواب میدم میبینی دخترا هووو میکشن یا سعی میکنن تو امتحانات میان ترم ازم تقلب بگیرن پسرای کلاسمون که به تمام معنا معذرت میخوام لاشی هر روز با یک دختر هستن .

این شرایط اصلا برای من قابل تحمل نیست و اصلا روحیم به اینجور شرایط نمیخوره کلا از دانشگاه زده شدم اولین روزی که رفتم دانشگاه سه تا از دخترا چادری بودن الان هر کی ببینتشون باور نمیکنه که اینا یه روز چادری بودن دخترای کلاسمون بی نهایت بدحجابن و تا خرخره آرایش میکنن حتی بعضی موقع ها تو کلاس روسریشونو کامل میندازن یا مانتوشونو در میارن میشینن اصلا حریما رو حفظ نمیکنن .

من اصلا باهاشون حرف نمیزنم میبینی منو به اسم کوچیک صدا میزنن یا موقع امتحان هی میزنن به پشتم میگن برسون و کلی کارهای دیگه که اگه بگم باورتون نمیشه ترم بالایی ها هم پارتی میزارن هم دیگه رو دعوت میکنن و کلی کثافت کاری دیگه  که شرمم میاد بگم شاید بگم باورتون نشه و بگید دروغ میگه نمازخونه دانشگامون خلوته خلوته

خلاصه خیلی از خودم از پدرم که این حرف و زد دلگیرم جای من میون این جماعت نیست هیچ وقت فکر نمیکردم جامعمون اینقدر آلودست من خیلی ساده بودم و هستم از بچگی خجالتی بودم سرم تو لاک خودم بود و قدرت پذیرش اینارو ندارم به پدرم میگم جهنم پول این ترم بشینم یکبار دیگه بخونم قبول شم دانشگاه ..... که دانشجوهاش خیلی بهترن و خانواده دارن ولی قبول نمیکنه به نظرتون چیکار کنم تو این کلاسم نمیتونم بشینم بچه های کلاسمون دایما اذیتم می کنند


مرتبط:

چرا مهندسان عمران و معماری احترام بیشتری دارن؟

سوال از کسانی که رشته معماری خوندن

چند سوال در مورد ادامه تحصیل در رشته معماری

پسرانی که مهندسی معماری خوندن الان راضی هستند؟

بجای ارشد معماری ، لیسانس عمران بخونم؟

پولدار شدن با 20 میلیون پس انداز در رشته معماری اسلامی

تجربیات شما در مورد رشته مهندسی معماری

قابل توجه مهندسین عمران و معماری و ...

آیا رشته معماری در مقطع ارشد در دانشگاه دولتی هزینه بر هست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)