سلام
پسری با مدرک لیسانس ( 30 ساله) ، شغل آزاد . میانگین درامد بنده هم ماهیانه 800 الی یک تومان هستش  فعلا . امیدوارم با برنامه ریزی درست و هدفمند در آینده بهترش کنم. یه جورایی پروژه ای کار میکنم.
به نظر شما ازدواج با دختری که از بنده 7 سال کوچکتر میباشند ولی ایشون بسیار قصد ادامه تحصیل تا دکترا دارن اونم تو شهرهای دیگه. حتی با اینکه ارشد رشته ایشون دولتی شهر خودمون داره ایشون میخوان دانشگاه بهتری مثلا تهران یا مشهد باشند. واقعا درس خونه، از اون دخترهایی نیستند که درس خوندن جزو ناز کردنشون باشه.
به نظر شما دختری که حاضر باشه با همچین درامدی باهاتون ازدواج کنه، آیا ارزش این رو نداره اگر بخواد هر جایی که میخواد هر چی هم دور ادامه تحصیل بده کنارش باشی .
به نظر شما این جور دخترها از نظر عواطف ضعیف نیستن ؟ اگر ایشون تو آینده بعد از تحصیلات و یه کار با یه درآمد خوب براشون فراهم شد عواطفش نسبت به همسرش کمرنگ نمیشه. که چرا مثلا همسر من لیسانس و درآمد پایین و ... ؟ به نظر شما با وجود سن من فرزند داشتنمون دیر نمیشه، البته برای من؟
در صورتی که ایشون بعد از ارشد دکترا هم قبول بشن این روند درس خوندن ایشون 8 سال طول میکشه بنظرتون خیلی سخت نیست میشه باهاش کنار اومد؟
در مورد خودم ؛
همیشه تو فانتزی هام این بود که بعد از یک سال عقد، سال دوم بچه دار بشیم. با اینکه درامد خوبی ندارم ولی همسری که خانه دار باشه رو از کارمند بیشتر ترجیح میدم. ولی گیر این نیستم که بگم شما حق ندارید برید سر کار، چون میدونم این خیلی خودخواهانه هستش.
لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)