سلام

خانمی هستم 28 ساله دو ساله عروسی کردم از همه لحاظ زندگیمو دوس دارم تنها مشکلم اینکه شوهرم خانواده منو دوس نداره .

به این دلیل که میگه خانوادت عروسیمون نیومدن و اینکه ما سال اول زندگی حقوق شوهرم ماهی هفتصد هزار تومان بود که دویست تومان قسط میداد و شوهرم میگه که چرا تو اون یک سال خانوادت اصلا کمکم نکردن .

در ضمن اعتقاد شوهر من اینکه تو زندگی هر کس هوامو داشته باشه هواشو دارم . و اینم بگم که من خانوادم تو شهر دیگه ای هستن و شوهرم بمن میگه هر وقت خواستی خودت برو به دیدن خانوادت و حاضر نیست با من بیاد به دیدن خانوادم .

تو رو خدا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)