سلام
دوستای عزیزم من یه مشکلی دارم خواهشا اگر کسی میتونه من رو راهنمایی کنه .

من چند وقت پیش یه گوشی برای همسرم کادو خریدم حالا همون شده مایه عذاب من ، چند وقته متوجه شدم شوهرم از این شبکه ها اجتماعی رو گوشیش نصب کرده و متاسفانه عضو یه گروهی شده که یه عده ادم بی اخلاق فقط فیلم و متن و کلیپ سکسی مبادله میکنن .

خیلی بدم میاد که شوهرم عضو این گروه شده حس میکنم با دیدن اون عکس و کلیپا میاد سراغ من ، منم دیگه انگیزه ای برای رابطه جنسی ندارم و به جرات میتونم بگم دارم براش کم میزارم چون حالم بد میشه وقتی حس میکنم همسرم با دیدن عکس و فیلمی میاد سراغ من .

بهش هیچی نگفتم تا حالا ولی اخلاقم باهاش خیلی عوض شده شوهرم خیلی ادم خوبیه ولی من روم نمیشه که بهش بگم همچین چیزی تو گوشیت دیدم .

دیدنمم هم خیلی اتفاقی بود خودش گوشی اش رو داد تا براش چیزی نصب کنم الان به نظر شما بهترین راهکار چیه؟

پیشنهاد:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)