سلام وقت بخیر

حقیقتش من ترم های آخر دانشجویی رو سپری می کنم و دارم برای آزمون ارشد آماده میشم. درس‌های رشته‌ی منم (حقوق) اکثر حفظی استنباطی اند و نیاز به خوندن فراوان دارند.  مشکل من هم اینه که من روش درس خوندن رو بلد نیستم و این باعث شده دست و دلم به درس خوندن نمی ره اصلاً. از قدیم هر موقع می‌خواستم درس بخونم یه برگه میوردم کنارم و هر چی ازش می خوندم یه سوال ازش می‌نوشتم تو برگه و هی با خودم تکرار می‌کردم، الآن برای اینکه از شر اون برگه‌ها راحت بشم راه میرم و اون مطلب رو با خودم تکرار می‌کنم که این روش هم خیلی ازم انرژی و تمرکز می گیره چون واقعاً مغز همزمان داره دو سه تا کار انجام میده

درخواستم از شما اینه بهم روش مطالعه‌ی مطلوب و درست و روش‌های مرسومی که وجود داره بگید تا هر کدومش رو امتحان کنم و بتونم اون روشی که مناسب برای منه رو بالاخره پیدا کنم 

ممنون میشم کمکم کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)