سلام

من یه دختر ۱۸ سالمه و مذهبی ام ولی مشکل من اینه که رفتار جنس مخالف نسبت به خودم برام خیلی مهمه همش احساس میکنم دوست دارم جوری باشم تا جنس مخالف بهم نگاه کنن یا مورد جلب توجه اونا باشم .

با این که بعضی وقتا واقعا از پسرا متنفر میشم ولی با این حال برام مهمه که جلوشون شیک و تمیز باشم ولی اصلا دوست ندارم که اینجوری باشم اه حالم از خودم بهم میخوره  من تا یه چند ماه دیگه باید برم دانشگاه خوب اگه اینجورب باشم که بدبخت میشم چیکااااااااار کنم که نسبت بهشون سرد و بی احساس بشم .

بعد یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که حرف دیگران برام خیلی اهمیت داره مثلا اگه کسی کوچکترین حرفی بهم بزنه خیلی ناراحت میشم و تا عمر دارم حرفش تو دلم میمونه و دنبال راهی برای انتقام گرفتن هستم اخه من نمیدونم چرا اینجوریم بدتر این که زود عصبانی میشم و هر چی دلم میخواد به طرفم میگم حالا با فحش یا نیش و کنایه ، هر چی...

همینا باعث شده دوستی نداشته باشم و بقیه ازم متنفرند البته به خودم حق میدم چون واقعا کارایی از هم کلاسیام میبینم که باید فحشا بهشون بکشی ولی با این حال دوست ندارم اینجوری باشم لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)