سلام وقت تون بخیر

من امسال سال دومی بود که کنکور دادم و فکر نکنم نتیجه دلخواه رو بگیرم، امسال به احتمال قوی رشته میکروبیولوژی تهران قبول بشم. به نظرتون اگر لیسانس بگیرم و سال آخر کارشناسی شروع به خواندن کنم و کنکور بدم که رشته داروسازی قبول شم خیلی دیره؟

شرایط پشت کنکور موندن ندارم الآن اگر بمونم واقعاً قراره اذیت شم، بین دو راهی موندم که برم و دوباره بیام کنکور بدم یا نه بمونم این یک سال رو؟

احساس می‌کنم سنم بالا میاره، اصلاً نمی‌خوام ازدواج کنم که حالا بگم به خاطر این عقب بیفتم فقط حس می‌کنم مسخره می شم، نظرتون در مورد میکروبیولوژی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)