سلام

چند وقتی به دختر کردی اهل ارومیه علاقمند شدم . اما شنیدم مردم کرد مناطق ارومیه تعصب دارند و دختر به غیر کورد نمی دهند این خیلی ذهن منو درگیر کرده .

نمیدانم چیکار کنم از دوستانی که اطلاعاتی درباره مردم کورد آنجا دارند خواهشمندم به من بگویند که در آن مناطق دختران کورد با پسران غیر کورد ازدواج کردن ؟ از اداب روسم آن مناطق هم اگه اطلاعاتی هست در اختیار بگذارید.

با سپاس.


پیشنهاد:

قراره عروس تبریز بشم

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

من خواستگاری دارم که آذری زبان هستن

من آذری هستم ، آیا با یک مرد کرد به مشکل بر می خورم؟

چرا میگن از ترک ها دختر بگیرید ولی بهشون دختر ندید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)