سلام

من خواستگاری دارم که آذری زبان هستن ولی خانواده ما اصالتا تهرانی هستن. از لحاض اعتقادی با هم سازگار هستیم ولی از لحاظ تحصیلات و فرهنگ خانوادگی تا حدودی تفاوت هایی داریم.

مشکل اینجاست که من از این آقا پسر خوششم امده ولی خانواده ام تا حدودی مخالفن و تصمیم آخر به عهده خودم گذاشتن واقعا موندم چیکار کنم از طرفیم میترسم ردشون کنم بعدا پشیمون شم که شاید با این آقا خوشبخت بشم لطفا راهنماییم کنید .

ممنون


مرتبط:

قراره عروس تبریز بشم

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

من آذری هستم ، آیا با یک مرد کرد به مشکل بر می خورم؟

چرا میگن از ترک ها دختر بگیرید ولی بهشون دختر ندید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)