سلام....

دختری هستم 26 ساله که فارغ التحصیل دانشگاهی هستم و شغل تقریبا مناسبی هم دارم. از نظر خانوداده مذهبی هستیم. مشکل من اینه که دلم نمیخواد بپذیرم که دارم توی واقعیت زندگی میکنم از بچگی همیشه احساس میکردم یه روزی از این زندگی جدا میشم و میرم یه جای دیگه!

منظورم اون دنیا نیست همیشه دلم میخواد توی فیلما زندگی کنم از اینکه این تفکراتمو به کسی بگم خجالت میکشم ولی متاسفانه مثل خوره افتاده به جونم....

تقریبا همه فیلمای آمریکایی رو دیدم و تا فیلم و سریال جدیدی میاد سریع دانلود میکنم و آخر هفته ها میبینم!با دیدن فیلم و سریال آرامش میگیرم و خودمو میذارم جای شخصیتی که دوستش دارم!

همیشه احساس میکنم زندگی واقعی من اینی نیست که توشم !احساس میکنم خوابم!یا اینکه دارم آزمایش میشم...از سال 2010 که فیلم تلقین دی کاپرو رو دیدم شدیدا دلم میخواد خودمو بکشم البته قبل از اون هم این ذهنیت رو داشتم ولی با دیدن اون فیلم الان 5 سالی میشه که این فکر در من شدت گرفته که با مردن به دنیای واقعیم میرسم!

بچه ها من مشکل روانی ندارم اینو مطمئنم ولی از بچگی این حس لعنتی با منه که این زندگی واقعی نیست....

این مشکل باعث شده که حتی نتونم به ازدواج فکر کنم چون دلم همسر اصلیمو میخواد یعنی همونی که توی ذهنمه.........

کمکم کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)