سلام

من سال 6 ام پزشکی هستم (25 سالمه ) و برای ازدواج ترجیح میدم با هم رشته باشه هر چند مهم انسانیت طرفه ولی دلم میخواد طرفم دنیاش با دنیای من فرق نداشته باشه اینطوری بهتر همو درک خواهیم کرد .

الان اکثر خواستگارای من مهندسی هستند و موندم چکار کنم ایا تا اخر دوره عمومی یعنی 1 و نیم ساله دیگه صبر کنم یا نه با همین خواستگارای غیر پزشکم ازدواج کنم هر چند ته دلم راضی نیست .

قبلا یکی از همکلاسیم که در حدی که من میشناختم فوق العاده بود و معیارای منو داشت بهم ابراز اعلاقه کرده بود ولی من بدلیل خامی که در اون زمان داشتم بهش اجازه ندادم و الان کلی پشیمونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)