سلام

من دختری هستم ریز نقش و لاغر اندام ، سن من 23 سال است . اما دختدی هستم که به چشم دیگران دختری 13 نهایتا 15 میزنم .

همین رفتار باعث حساس شدنم شده به سنم و هیکلم و دید اطرافیانم . مردمی که با من در ارتباط قرار میگیرند حالا میخواد تو مغازه باشه یا تو مکان های زنانه و یا محیط های اجتماعی ، از طرز نگاهشون ، صحبت کردن درباره اینکه بهم نمیاد این سن جوانتر میزنی .

میگم چند سال میگن 13 تا 15 ، اینکه بی بی فیس هستم از وقتی که سنم به 20 رسیدم برایم مهم شد که دیگران منو یک دختر بالغ ببینند نه دختر بچه .

در حالی قبل از آن برایم مهم نبود ، چگونه دیده شوم در بین اطرافیانم ، خواستگارم که اصلا ندارم . حتی موقع رای دادن هم کسی باورش نمیشد دختری مثل من امده رای بده در حالی کوچکتر از من نیز رای میدادند هم سنم میپرسند و بعد با تعجب نگاه میکنند و روی اعتماد به نفسم تاثیر گذاشته .

با این وضع میترسم وارد جامعه شوم و کسی رویم حساب باز نکنه . خیلی ها میگن نگو به کسی سنتو که تو چشم نری اما من دلم میخواهد منو به عنوان دختر 23 نگاه کنند نه دختر 13 ساله و روم حساب باز کنند خیلی ها میگن خوبه جوانتر میزنی اما باعث آزارم شده ناراحتم میکنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)