سلام

روی صحبتم با کسانی هست که بین دختر رو پسر از طرف پسره واسطه گری می کنن. خیلی اوقات پسرها تظاهر می کنن که از یه دختری خوش شون اومده و دوست دارن باهاش آشنا بشن در حالی که خیلی اوقات فقط به خاطر اینکه حوصله شون سر نره می خوان با یه دختر اوقات خالی شون رو پر کنن؛ و وقتی که با واسطه در بین می ذارن، اون شخص واسطه حالا می خواد خواهر پسره باشه، خاله ش زن داداشش و ... میره از طرف پسره کلی برای دختره دروغ می بافه که فلان پسر خیلی ازت خوشش اومده و فلان و بمان.

در حالی که نه واقعیت داره و نه روح پسره ازش خبر داره. حالا اگه علاقه ش واقعیت داشت می شد یه چیزی. تو رو خدا شما واسطه های عزیز با روح و روان دخترهای مردم بازی نکنید، به خدا بعدا که دختره بفهمه دروغ بوده دلش می شکنه، آهش هم دامن شما رو می گیره. الکی دل شون رو خوش نکنید که یه خاطر خواه داره.

دخترها با احساسات شون زندگی می کنن اگه احساس شون لطمه ببینه خودشون هم لطمه میبینن. می دونم خیلی از شما شاید قصد بدی ندارین ولی خواهشاً با هیچ دختری این کار رو نکنید. از دخترها می خوام که اگه تجربه ی چنین دلخوشی پوچی رو داشتن .با احتیاط تعریف کنن تا بفهمین که حرف من نیست خیلی ها تجربه کردن.

پیشاپیش ممنون

 

مرتبط:

برسد به دست پسران سرزمینم

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

6 توصیه برای مردان در مورد مدیریت روابط مادر و همسر

توصیه به پسران و مادران محترم اون ها در مورد خواستگاری رفتن

توصیه به دختر و پسرهای دم بخت

آقایون، اگه در خواستگاری دختر رو نپسندیدید حداقل یه خبر بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)