سلام
اضافه وزن دارم قدم 161 و وزنم 80 هس و تلاش میکنم که لاغر شم اما برادر و مادرم دائما منو مسخره میکنن همش توهین میکنن پدرم ناراحت میشه اما چیزی نمیگه .

علاوه بر خانوادم فامیل مادریم بیشتر اذیتم میکنن همش به من توهین میکنن خاله هام و دختر خاله هام وقتی منو میبینن مسخره میکنن خیلی ناراحت میشم اما نمیتونم چیزی بگم وقتی دارن میرن بیرون منو نمیبرن و کلی کار میریزن سرم  .

وقتی هم که مجبور میشن منو ببرن مث ی نوکر باهام رفتار میکنن یا هم میگن که بشینم تو ماشین. تا حالا با هیچکدوم بد رفتاری نکردم اما خسته شدم خودم بیماری قلبی دارم و چند ساله که از خالم مراقبت میکنم حتی با اینکه ایشون بیمار هستن بازم به من توهین میکنن
آیا رفتار اونا درسته؟

بعضی وقتا فک میکنم کارشون درسته. به نظرتون بهتره واکنشی نشون بدم یا فعلا صبر کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)