سلام.
من چهار سال پیش یه رابطه ی نا مشروع داشتم.
خودم میدونم کارم اشتباه بود نمیخواد بیاید باز سرکوفت بزنید. به نظرم گذشته ی خودمه و به خودم ربط داره و اگه همسر آیندم بخواد بحثشو پیش بکشه مطمئنن قرار ازدواجمو باهاش به هم میزنم.
یه چیزی بوده بین خودم و خدام . به بندش هم ربط نداره. الان سه ساله توبه کردم و یه با خدای واقعی شدم.
حالا به نظرتون خواستگار که میاد من کی باید این موضوعو باهاش مطرح کنم؟؟؟ روز اول که نمیشه اعتماد کنم و بگم. اگرم بگذره و تصمیم بگیرم به دردم میخوره بعد بهش بگم میگه چرا زودتر نگفتی؟ تازه ممکنه وابستگی هم پیش اومده باشه
میدونم از لحاظ دینی نیاز نیست بهش بگم ولی از پنهان کاری خوشم نمیاد. با اینکه میگم حق نداره بهم بگه چرا و .... اما این حقشه که بدونه.
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)