سلام

یه دختر ۲۷ ساله مجردم. خیلی دلم بچه می خواد ولی شرایط ازدواجم جور نمی شه، دور و برمونم هیچ بچه ای نیست، خواهرزاده و برادرزاده هم ندارم، خواستم به پدر مادران ی جوون بگم قدر بچه هاتون رو بدونین براشون وقت بذارید، اگه خانم هستید و سر کار رفتن تون ضروری نیست بچه تون رو خودتون نگهدارید و به اقوام و مهد نسپرین، بچه آسیب می بینه.

دنیا خیلی عجیبه یکی نعمتی داره قدرش رو نمی دونه یکی تو حسرت همون نعمته، دور و برمون خانم هایی می بینم که از مادری خسته ان، تو حسرت تحصیلات عالیه و اشتغال ان، ولی من هم تحصیلات عالیه دارم هم تا حدودی شاغل و درآمد شخصی دارم، ولی هیچی خلاء متاهلی و مادری رو پر نمی کنه، من که خیلی حسرت بچه دارم.

 حاضرم اگه روزی بچه دار شدم  از هر خواسته شخصی که ممکنه به بچه م  لطمه بزنه دست بکشم، ولی کو بچه، هنوز ازدواجم نکردم.

برای همدیگه دعا کنیم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)