سلام به تمام دوستان خانواده برتری

راستش احساس کردم کسی و ندارم براش درد و دل کنم گفتم با شما صحبت کنم شاید کمی سبک شم!

من دخترم 19 سالمه و امسال پشت کنکور موندم ! پارسال و به امید امسال درس نخوندم و امسال اصلا اون چیزی که فکرش و میکردم نبود! حتی مشاور تحصیلی گرفتم اما اونم زیاد توی روند تحصیلیم تاثیر نگذاشت!

اوایل خوب میخوندم اما هر چی زمان می گذره  کمتر میخونم و الان تقریبا به 0 ساعت در روز رسیده :( انگیزه و شور و شوقم و از دست دادم ! بی انگیزم بی حالم و تنبل و خواب الود شدم!!

فکرم مدام مشغول میشه داغونممم  حتی بعضی اوقات به یکی که توی دلمه فکر میکنم :( بجای درس وقتم و اینجا یا توی اینستگرام میگذرونم :( من 3 سال دبیرستان درسم عالییی بود همه انتظار پزشکی از من دارم اما من روز به روز انگیزم داره کمتر میشه !

دختر سر به راهی هستم و تا حالا بجز درس دنبال چیزی نبودم اما الان دارم اینده ی خودم و نابود میکنم :( شماها از من بزرگترید و عاقل تر حتی تجربتونم از من بیشتره! تو رو خدا کمکم کنید و بهم راه حل نشون بدید قبل از این که خیلی دیر بشه فقط 3 ماه مونده ! :(

کمکم کنید!! بهم انگیزه بدید! حتی اگه گذشته ای مثل من داشتید از تجربیاتتون برام بگید :(

میشه برام دعا کنید؟ بخدا دارم اشک میریزم و مینویسم :( میدونم دلاتون خیلییی پاکه اگر حتی حوصله ی تایپ کردن و نظر دادن برای من و ندارید تو رو خدا برای خواهر کوچیک ترتون دعا کنید :(


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)