سلام

من به فردی علاقه مند بودم که توسط یک واسطه محترم، از طرف خود واسطه به ایشان معرفی شدم.

فرد مورد نظر بعد از کلی تعریف و تمجید گفته که من خانم خوبی هستم ولی برای ازدواج نه. حقیقتش خیلی ناراحت و سرخورده شدم. چون از نظر من ایشان ابراز علاقه کرد با رفتار هایش.

در کل همه متوجه تفاوت رفتاری ایشان با من هستن. حالا از شما برادران سایت خواهش میکنم این عبارت را برای من معنی کنید.

«خیلی خوب هستن و دوستشان دارم ولی نه برای ازدواج » ایراد از من بوده؟؟؟ باور کنین چیزی کم ندارم. خیلی ها دنبال منن ولی بخاطر ایمان این آقا، عاشقش شدم،

من 25 و ایشان 30.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)