سلام

ببخشید یک مساله ای است که  ذهن منو به خودش مشغول کرده !
در مورد خواستگار و رابطه اش با موقعیت اجتماعی دختر و خانواده اش!
بنده راهنمایی و دبیرستان در مدرسه تیزهوشان درس خواندم ولی دانشگاه تاپ و یا رشته ی تاپی قبول نشدم! همه انتظار داشتند شریف قبول بشم اما نشدم و اون زمان دلم نمیخواست چون فکر میکردم توجه دیگران به من به این خاطره و چقدر هم درست بود!

حالا دارم میبینم که دخترانی با این شرایط گویا خواهان بیشتری دارند خدا بیشترش کنه نه حسودی میکنم نه حسرت اونا رو میخورم حسرت خودمو میخورم!
سوال من اینه ک مگه ارزش من به این چیزاست؟ یا ایضا در مورد محل زندگی ،از لحاظ مالی میتوانیم به منطقه ی اعیان نشینان برویم اما مگه شخصیت من به این چیزاست؟
این مساله ای طبیعیه و من بیخود ذهنو مشغول کردم؟ باید درصدد بالا بردن موقعیت خودم باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)