سلام
خواستگاری دارم که آدم مودب اهل علم و با اخلاقیه, از نظر زیبایی متوسط و از نظر مالی وضعیت ضعیفی داره متوجه شدم که قبلا دختر خانمی رو میخواسته و بخاطر مخالفت خانواده قیدشو زده البته خانم مدتها بعد شنیدن جواب منفی باز منتظر بوده که خانواده اقا از خر شیطون پیاده شن که نشدن.

این آقا بشدت تعصبی هم هست و اجازه هر آزادی رو به همسر آینده ش نمیده. تا حدی مغروره و نارسیسه (خود شیفته)
من جذب ادب و اخلاقش شدم و بهش علاقمند شدم با اینکه نگران آینده زندگی باهاش هستم نه میتونم در مورد ارتباطش با اون خانم ازش سئوال کنم حتی اگه بگن ارتباطتشون کات شده باز نمیتونم مطمئن باشم که حرفشون راسته . چون موقع خواستگاری پنهان کاری زیاده متاسفانه .

من موقعیتی دارم که بهترین گزینه برای همسری این آقا هستم و این باعث میشه که برای بدست اوردن من حقایق رو کتمان کنن
لطفا منو راهنمایی کنید و شماتتم نکنید که چرا درگیر احساسم شدم
ممنونم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)