سلام

نمیدونم از کجا بگم ولی میخوام اخرین  راه های ممکنم امتحان کنم

18 سالمه و تقریبا 6 ساله که صورتم و بدنم جوش میزنه  . خیلی دکتر رفتم ولی اونایی که این مشکلو دارن میدونن اگه دو روز داروتو مصرف نکنی میشی مثل اولش . تازه حالا اگه جواب بده. 

از استفاده از داروهای گیاهی گرفته تا داروهای شیمیایی امتحان کردم ولی دریغ از جواب . اخرین بار که رفتم دکتر گفت خانوم این جوش ها تا اخر عمرت باهاته . اخه این حرف درستیه که یه دکتر بزنه ؟ ولی دیگه واقعا خسته شدم حسرت یه صورت صاف رو دارم  با حسرت به صورت دیگران نگاه میکنم خدا میدونه که چقدر گریه کردم  .

ولی با گریه که کاری درست نمیشه دلم میخواد صورتم بشه مثل یه ادم عادی . میدونم خیلیا مشکلات بزرگتر دارن ولی تو سن من این برام مهمه  . راستش یه دکتری گفت چون کیست داری جوش میزنی  ولی دکتر زنان گفت کیستت خیلی کوچیکه و این کیستها رو خیلیا دارن.

دارو برای درمانش خوردم ولی دوباره به وجود میاد . خواهش میکنم اگه کسی این مشکل رو داشته یا تجربه ای واسه درمان کیست تخمدان داشته بهم بگه .

ممنون میشم

التماس دعا


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)