سلام

دختری 26 ساله و مومن و مذهبی هستم با هیچ پسری هم تا حالا در ارتباط نبودم. نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا کرده ام که اینطوری شد. چند وقت پیش یک خواستگار خوب داشتم و تصمیم را هم گرفتم اما به دلم افتاد که برم دکتر زنان برای پرده بکارت.

بهم گفت شما قبلا پرده تون پاره شده و علت و زمان دقیقش هم معلوم نیست. چند تا دکتر دیگه هم همین رو گفتن. و هیچ مشکلی هم از نظر بیماری های زنان ندارم . خواستگارم رو رد کردم چون نمیدونستم باید بعدا چی بهش بگم. تا الان تعداد زیادی خواستگار رو رد کردم و به شدت هم نیاز جنسی دارم و افسردگی شدید هم دارم. هیچ کس هم چیزی نمیدونه . این دکترهای روانشناس هم که معلوم نیست از کجا مدرک گرفتن اصلا بلد نیستن راهکار بدن. کسی هست که تجربه مشابه داشته باشه یا کمک کاربردی به من بده که حالم کمی بهتر بشه. در ضمن بدبختانه مدارج عالی تحصیلی و هنری رو هم طی کرده ام و دیگه ازون نظر نمیتونم خودمو سرگرم کنم. برام دعا کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)