مسئولین، پدر مادرها، همه کسانی که مسئول مانع ازدواج جوونها هستید تو رو خدا تو این ماه عزیز به فکر ما جوون ها باشید. خیلی سخته تو این اوضاع اقتصادی و فرهنگی و.....جوونها بیکار و مجرد باشن. بابا مگه ما چقدر میتونیم پاکدامنی کنیم و فشار عاطفی و جنسی و بیکاری و هزار تا فشار دیگه رو تحمل کنیم بابا حضرت ایوب هم نه مجرد بود نه بیکار که ما بخوایم صبر ایوب داشته باشیم.بابا حضرت یوسف هم نه بیکار بود و نه مجرد .اصلا حضرت یوسف چند سالگی ازدواج کرد؟ اصلا تمام ائمه و پیامبرها چند سالگی ازدواج کردن؟ تازه اون ها تو شرایط اجتماعی الان نبودن. من خودم دختری 31 ساله هستم که تو این چند سال همش سعی کردم با درس خوندن و ادامه تحصیل خودمو مشغول کنم ولی تا الان به هر دری زدم شغلی نتونستم دست و پا کنم .با وجود دوست نشدن با جنس مخالف و رعایت هزار تا چیز دیگه خواستگاری نداشتم و ندارم. ولی بابا من هم آدمم و دلم عاطفه و بغل و نیاز جنسی میخواد. خیلی موقعیتها بودکه بخوام خودمو کنترل کردم و بخاطرخدا صبر پیشه کردم ولی الان دیگه کم آوردم. پدر مادرم هم اصلا به نیاز عاطفیم توجه ندارن یعنی بهم محبت نمیکنن. من بدخت پس چیکار کنم؟  

چند وقتیه مزاحمی دارم که درخواست س*س تلفنی میکنه. هر چی بد و بیراه بلدم بارش کردم  و از به یاد مرگ و ترس از خدا انداختمش ولی بابا منم آدمم احساس دارم تا کی میتونم همه ی احساسم و نیاز زیاد جنسیمو تحمل کنم .نه موقعیت ازدواج دارم نه اهل کارهای فسادم نه میتونم خودارضایی کنم که انقدر گناه داره. پس چه خاکی بسرم کنم.تو رو خدا دعام کنید تو این ماه عزیز خدا جونم رو بگیره و از این همه عذاب راحت شم. تو رو خدا دعام کنید ...................


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)