سلام
من 21 سالمه و دانشجو مامایی هستم. مشکل من توهم هایی هست که زندگی من رو مختل کرده. من وقتی 10 سالم بود رمانی خوندم که وقایع مربوطه در قرن 19 میلادی در انگلیس رخ میداد. از اون من حدود 5 بار دیگه هم رمان رو خوندم و خیلی دوستش داشتم اما بعد از مدتی فهمیدم من غیر طبیعی شدم.
دائم خودم رو در نقش قهرمان رمان تجسم میکردم و شاید این خیالات 7 یا 8 ساعت در روز طول می کشه. مشکل دیگه اینه که شخصیت های رمان از نظر ظاهر مثل ادم های امروزی نیستن و همین باعث شده من به شدت از پسرا بدم بیاد چون هیچ کدوم شبیه قهرمان های رمان نیستن.
من دیگه میخوام تو حال زندگی کنم تو قرن 21 . این توهمات به همین جا ختم نمیشه به شکل های دیگه هم متجسم میشن.
لطفا راه حلی ارائه بدید و میخوام بدونم ایا ففط من همچین دنیای خیالیی دارم و آنرمالم یا ادم های دیگه هم همچین دنیایی دارن؟
یه مشکل دیگه این که من قضیه ی این دنیای خیالی رو به چند تا از دوستام گفتم اونا هم مثل اینکه قصد آزار منو دارن و از یک ایمیل ناشناس پیام میدن که آره من فلانی هستم ( مثلا یکی از شخصیت های رمان ) وقتی میگم چرا اینکارو میکنید میگن ما نیستیم و واقعا همون شخصیت های رمان بهت ایمیل میدن.
میدونم دروغ میگن و قصد دست انداختن منو دارن .من چیکار کنم؟ چطور میتونم این ایمیل هارو پی گیری کنم؟ آیا میشه از طریق ایمیل ادرس خونه ی کسی که ایمیل میفرسته پیدا کرد؟ من میدونم کسایی که باهاشون درباره دنیام حرف زدم کجا ساکنن ، اگه از طریق ایمیل بشه حدود ادرس اونارو پیدا کنم رسواشون میکنم با این کارا میخوان ننگ روانی بودن به من بزنن. حالا لطفا راه حل بگید .

ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)