سلام
من از ادمی که خودشو سر تر از بقیه بدونه خوشم نمیاد! از شانسم خواستگاری دارم که از هر لحاظی که شما فکرش رو بکنید عااااالیه عالی. فقط خود بزرگ بین هست.
خودش هم میگه که ادم نباید مغرور باشه، همه مال دنیا برای خداست اینهارو میذاریم و میریم یک دنیای دیگه. نباید پز چیزی رو که داریم، بدیم. نباید مغرور باشیم. ولی من درعمل میبینم که خودشونو سر تر میدونن.درحالیکه میگن مغرور نیسم و این چیزا مهم نیس.
هی از ویژگی های خوب خودشون دم میزنن! که من خوبم. من دو ماه درس خوندم بهترین دانشگاه قبول شدم اگر جای تو بودم بهتر هم میشدم! یا حتی درباره غذایی که میخورند، که مثلا میخواد نشون بده که ما هر روز گوشت میخوریم! (خنده داره)
پدر و مادر من فرهنگی هستند همیشه بهم میگه بیچاره فرهنگی ها و این جور حرفا... در حالیکه درامد مالی، موقعیت اجتماعی و تحصیلی خونواده من خیلی بهتر از اونهاست یعنی چیزی کمتر از اونا نداریم ( البته خود این اقا وضعشون خوب هست بچه بودن وضعشون خوب نبود خودش کار کرده با دسترنج خودش همه چی داره ولی ما هم کمبودی نداریم ک مثلا ایشون جای پزدادن داشته باشن)...
بخاطر ویژگی های خوب دیگه ای که داره نمیتونم نظر منفی بدم اما این ویژگیشون رو واقعا تحمل میکنم. به خودشون تا حالا نگفتم ولی از درون اصلا خوشم نمیاد از این اخلاقشون! بنظر من زندگی مشترک جای این حرفا و این قیافه گرفتنا نیست. بنظر شما با یه مرد این چنینی چجوری باید رفتار کرد؟
معذرت میخوام خیلی حرف زدم!
سویل :)

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)