سلام
من یه خواستگار دارم که مهندسی برق میخونه و شنیدم رتبه کنکورش سه رقمی بوده...
اولا اصلا راجب اینده شغلیش اطلاعی ندارم اگر میدونین راهنماییم کنین که چطوری میشه در اینده؟
ماشین و این چیزام نداره ولی برام مهم نیست
اخلاق و کردارشم نمیدونم ولی خانواده ی خوبی داره
هیکل و قیافش مورد علاقم نیست ولی اونم میتونم چشم پوشی کنم
تنها حسن خوبی که داره و یه جورایی تو شک افتادم اینه که سیده! شاید دیگه مورد سید برام جور نشه کلا...
با اینحال نمیدونم ردش کنم یا نه
خودمم اصلا قصد ازدواج نداشتم دوس داشتم تا یسال دیگه حداقل مجرد باشم...
و یه بدی دیگه این بود که مامانش که با مامانم صحبت کردن گفتن سه سال باید تو عقد باشم که درس و سربازیش که کمتر از دو ساله تموم شه... منم تو شک موندم که چیکار کنم...
دوست داشتم نظر شما ها رم بدونم!!

در ضمن سن و سالشم نمیدونم ولی هفت هشت سال بزرگتر از خودم بنظر میاد خودمم 19 سالمه...
بنظر تون بگم بیان خونمون به صحبتاشون گوش بدم یا نه؟؟ اخه خجالتم میکشم که نپسندم و بخوام رد کنم و ناراحت شن که چرا گفتم بیان ... تا حالام به کسی نگفتم بیاد تو خونه برا صحبت و این چیزا...
چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)