خدمت تمام خوانندگان این متن سلام عرض می کنم
یک راست می روم سر اصل موضوع
خیلی از ما مجرد ها گله داریم که چرا هنوز مجردیم یا چرا دعاهای ما درباره ی ازدواج به ثمر نمی رسد و یا اینکه  ما که شرایط مطلوب را داریم پس چرا هنوز مجردیم و هزاران چرای دیگر برای ازدواج نکردنمان می آوریم . اما در رفتار و اعمالمان دقیق نمی شویم .
من مجردم و خیلی هم دوست دارم که ازدواج کنم . حتی در بعضی از ختم هایی که در این وبلاگ بود هم شرکت کردم .
یک روز به مادرم گفتم که پس چرا نتیجه ای رو علنی نمی بینم ؟
مادرم حرفی زد که ....
آن جا بود که فهمیدم کارم می لنگد ...
ختم هایم را رها کردم . تصمیم گرفتم اول سعی کنم با پدر و مادرم به طور مخصوص رفتارم را بهتر کنم و بعد به درگاه خدا اظهار نیاز  ببرم...
ای مجردانی که دوست دارید ازدواج کنید :
حواستان باشد که بین خواستن و عمل تفاوت بسیار است .
اگر دوست دارید سریع تر به نتیجه برسید تمام سعی خودتان را بکنید که با پدر و مادرتان رفتار بسیار عالی داشته باشید . دعای پدر و مادر در زندگی باعث برکت زندگی شماست .

حتی اگر فکر می کنید پدر و مادرتان آن طور که شما می خواهید نیستند اما تمام سعی خودتان را بکنید تا در نهایت احترام و محبت با آن ها رفتار کنید .
آن وقت است که  استجابت دعاهای شما نتیجه ی بهتر ی خواهند داشت
با آرزوی بهترین ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)