سلام
در همین وبلاگ و سایر آقایون شنیدم که آقایون دوست دارن کلمه چشم رو بشنون حالا من از یه سری مشاور ها شنیدم که کلمه چشم رو همیشه بگید و حتی به شوخی بگید چشم ، چطوری ؟ یعنی حتی لفظ چشم هم اثر خودش رو میذاره و آقایون دوست دارند!!!
حالا سوالم از شما اینه آیا تایید میکنید همچین حالتی رو ؟ یا در حالت دیگه گفتن زیاد کلمه چشم برای امور معمولی از اثر این کلمه نمی کاهد؟ عادی نمیشه؟! آخه یه سری وقتا که من برا امور عادی چشم به نامزدم میگم احساس میکنم شاید فکر کنه  این چشم گفتنم لفظیه!
ولی وقتی برای امور مهم تر چشم میگم به خودم هم بیشتر میچسبه! احساس بهتری بهم دست میده! این حس رو هم فکر کنم نامزدمم هم بیشتر داره در این مواقع!
حالا موندم که این چشم گفتن رو بذارم واسه زمانها و تصمیم های خاص یا همیشه به کار ببرمش؟ اخه شنیدمم مثل کلمه دوستت دارم که به خانم گفته میشه اثر داره و من خودم این نیاز رو دارم که در مواقع عادی هم بهم بگه دوستم داره نه زمانای رابطه یا کار خاصی واسش انجام داده باشم.
گر چه یه سری مواقع اثرش بیشتره، حالا میخواستم شما بعنوان کسی که همجنس خودتون رو بهتر میشناسید راهنمایی کنید! و اینم بگم نامزدم احساسی و بسیار حساسه
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)