مردها کی احساس مرررررد ! بودن می کنن؟!

 
 
 
 
 
 
 

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه .

 
 
 
 
 
 
 

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

 
 
 
 
 
 
 

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

 
 
 
 
 
 
 

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه .

 
 
 
 
 
 
 

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 – وقتی خانمش  بهش بگه من نیاز دارم !!!.

 
 
 
 
 
 
 

7 – وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

 
 
 
 
 
 
 

8 – وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

 
 
 
 
 
 
 

9 – وقتی که از اونا انتقاد نشه .

8  و 9 :

احتمالا این جمله رو شنیدید که میگن ، این مرد هستش که در زندگی زناشویی حرف آخر رو می زنه . چه شما قبول داشته باشید چه نداشته باشید باید به اون توجه کنید!

یه زن عاقل و سیاستمدار ، می تونه حرف آخر رو از زبون شوهر بزنه . چطوری ؟ با یه جمله ی طلایی !

به نظر من این طوری بهتره ، ولی هر چی تو بگی !

مرد میاد ایده ی شما رو سبک و سنگین می کنه ، سر و ته اون رو می زنه یه چیزی بهش اضافه می کنه و همون میشه حرف آخر !

تا وقتی بین زن و شوهر صمیمیت وجود نداشته باشه ، معمولا مردها از این که به نظر همسرشون توجه کنن و اتفاقا اون نظر درست از آب دربیاد، احساس خوبی ندارند . 

اگه ارتباط خوبی وجود نداشته باشه معمولا مرد سعی می کنه کاری که انجام میده زاویه ی زیادی با نظر خانم داشته باشه . اگه اون کار نتیجه داد ، مرد به چیزی که می خواد می رسه ولی اگه نتیجه نداد ، زن باید توجه داشته باشه که انتقاد کردن در چنین شرایطی مثل ریختن بنزین روی آتیش می مونه .

از یه طرف زن می خواد بگه که نظر من درست بود و از طرف دیگه مرد نمی خواد از قله ی قدرت و عقلانیت پایین بیاد . سکوت و دلداری دادن اون بهترین کاری هستش که می تونه از طرف زن انجام بشه .

مرد پیش خودش میگه کاش به حرف همسرم گوش می کردم ولی غرورش این اجازه رو بهش نمیده که عقیده ی خودش رو به زبون بیاره . می دونه که اشتباه کرده ولی اعتراف به اشتباه براش خیلی سخته . مگه این که یه صمیمیتی در میون باشه .

در تصمیم بعدی همون طور که عرض شد زن اگه می خواد دخالت کنه باید بگه :
به نظر من این طوری بهتره ، ولی هر چی تو بگی !

 

موفق باشید

 

بیشتر بخوانید ... :

 

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

روش گرفتن پول از همسر - تسخیر قلب احساسی شوهر (8)

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9) 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)