مردها کی احساس مرررررد ! بودن می کنن؟!

 
 
 
 
 
 
 

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه .

 
 
 
 
 
 
 

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

 
 
 
 
 
 
 

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

 
 
 
 
 
 
 

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه .

 
 
 
 
 
 
 

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 – وقتی خانمش  بهش بگه من نیاز دارم !!!.

 
 
 
 
 
 
 

7– وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

 
 
 
 
 
 
 

8– وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

 
 
 
 
 
 
 

9– وقتی که از اونا انتقاد نشه .

8 -

یکی از رویاهای آقایون ازدواج نکرده اینه که میگن بعد ها ... ؛

خانم زنگ میزنه ، فلان چیز نداریم ، منم میگم چشم ، می خرم . وقتی از سر کار میرم خونه توی این دستم اینه ، توی اون دستم ... . خانم میگه می خوام مانتو بخریم ، دست می کنم تو جیبم یه بسته اسکناس بهش میدم ، میگم بفرما خانم . با خانواده میرم فروشگاه ، خانم میگه یه روغن 1 کیلویی بردار ، من 5 کیلویی بر میدارم و ... !

یکی دیگه از اخلاق آقایون اینه که اگه ازشون درخواستی بشه ، در صورتی توان پاسخگویی به اون درخواست رو داشته باشن ، احساس قدرت می کنن .

خلاصه ی کلام این که آقایون خوششون میاد شما خانم ها ازشون پول بخواید . می تونید برق شادی رو موقع دادن پول توی چشمشون ببینید . طبیعتا نباید درخواست های شما خارج از توان اون باشه چون به جای احساس قدرت ، احساس ضعف و ناتوانی می کنن . 

اگه خودتون درآمد دارید ، درستش اینه که بازم ازش درخواست پول کنید . مرد ها در مقابل زنی که خودش درآمد داره و از اونا تقاضای پول نمی کنند احساس خوبی ندارند . هیچ وقت درآمدتون رو به رخ شوهرتون نکشید .

بعضی از حرف های خانم های کارمند در وجود شوهران اونها ، جنگ جهانی راه میندازه . جنگی که مرد رو نابود می کنه . اثر مخرب اون حرف ها مثل این می مونه که شوهرتون به شما بگه ، آخه این قیافست که تو داری ؟! هیکلش رو نگاه ، قورباغه از تو خوشگل تره !!!

اون حرف ها ایناست :

من به پولت نیاز ندارم .

اگه پول نداری تا از درآمدم بهت بدم ؟!

فلان چیز رو با پول خودم خریدم !

یادته فلان روز بهت پول دادم ؟!

اگه من نرم سر کار ، زندگی مون سخت میشه .

و ...

 

پس با توجه به حجم جیب شوهرتون ازش درخواست پول بکنید .

موفق باشید

 

بیشتر بخوانید ... :

 

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)

روش گرفتن پول از همسر - تسخیر قلب احساسی شوهر (8)

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9) 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)