سلام

من یه دختر 18 ساله هستم که متاسفانه نتونستم سال اول کنکور رشته دلخواهم و قبول شم (پزشکی) امسالم پشت کنکور موندم ولی متاسفانه وضعیتم بدتر شده.

تصمیم دارم برای تحصیل به خارج از ایران برم...پدر و مادرم  راضی هستن اما ته دلشون نگرانن ولی اقوام و آشنایان طوری برخورد میکنن که انگار میخوام گناه کبیره کنم...

همش به پدرم میگن که نذار دخترت بره خارج از کشور...این مساله منو نگران کرده که بعد از برگشتنم چطوری قراره باهام برخورد کنن؟

نگران اینم که برای ازدواج دچار مشکل بشم... اینم بگم که اصلا از اون خانواده های خیییلی مذهبی نیستیم ولی من به شخصه تا این لحظه درست زندگی کردم واسه همینه که پدر و مادرم بهم اطمینان دارن در این زمینه... من فقط نگران واکنش اطرافیانم هستم... چکار کنم؟

اینم بگم که اصلا نمیتونم دوباره پشت کنکور بمونم .. با اینکه معدل دیپلمم 19/60 اما واقعا از کنکور زده شدم و چشم دیدن کتابای کنکورم و ندارم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)