سلام

چن روز پیش  برای بار اول توی عمرم، برای انجام یه کار پژوهشی به یه مکان علمی مطرح مثل پژوهشگاه رفتم.

همون ساعات اولیه ورودم ظاهرا توجه یه آقا پسری رو جلب می کنم. ایشون میان جلو سلام میکنن و میپرسن مجردم یا متاهل و این که قصد ازدواج دارم یا نه. و بعد ازم شماره میخوان برای آشنایی جهت ازدواج.

من گفتم کار شما خنده داره  این که برا بار اول منو ببینید بعد پیشنهاد بدین. گفتن من از وجنات شما خوشم اومده آخه من یه دختره نسبتا محجوبم چادر سرم میکنم و اصلا آرایش ندارم. اسم دانشگاه و رشته مو پرسید و انگار یکم جا خورد چون سطح دانشگام از اون بالاتر بود . و من گفتم نه اینطور نیست چون بنظرم این چیزا اونقدا تعیین کننده نیست.

و این که بالاخره به ایشون آدرس ایمیلمو دادم. ولی آدرس ایمیل ایشونو اگر چه گفتن شما یادداشت نمی کنین؟ نگرفتم. ظاهرش پسر موجهی بود. ولی احتمال میدم آدرسمو اشتباه یادداشت کرده چون اونجا شلوغ بود. حالا من بهش فهموندم اهل دوستی نیستم و اصلا به پیشنهادش که گفت یه جا بشینیم صحبت کنیم جواب منفی دادم.

آقا پسرا و آقایون محترم به نظرتون باید چطور برخورد می کردم؟ ناراحتم چرا بهش گفتم این که اینجوری آشنا بشیم خنده داره فک کنم کارم زشت بود. و این که ناراحتم چرا شمارمو بهش ندادم یا حداقل شماره خونه مونو ندادم. گفتم که اونجا شلوغ بود و احتمال میدم اسممو که روی ایمیلمه درست نفهمیده باشه.

حالا اون از من فقط رشته و دانشگاه و یه اسم و آدرس ایمیل شاید اشتباه داره. گفتم. هر دو دانشجوی ارشدیم. از یک رشته با دو گرایش مختلف. به نظرتون من عاقلانه برخورد کردم؟

دخترا چطور این موقع ها برخورد کنن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)