سلام

آیا خانومی که اکستنشن کرده موهاشو قبل ازدواج ، باید به شوهرش بگه قبل ازدواج؟

منظورم این اکستنشناست که 4-5 ماه یه بار نیاز به ترمیم داره، در حالت عادی جدا نمی شه و اصلا معلوم نیست و با موی طبیعی انسانه .

در واقع من می خواستم مو بکارم از همون اول که دکتر پوست و مو بهم گفتن موهاتون خوبه و فقط باید تقویت شه ولی واقعا موهای کم پشتی دارم که خیلی از دوستام بهم گفتن و به خاطر استرس بیش از حد می ریزه .

نمی دونم چی کار کنم، بگم به همسر آیندم؟ نگم؟ نگم یه وقت نگه چرا نگفتی؟ فک کنن گولشون زدمو... من هدفم گول زدن نیست اصلنم از این کارا خوشم نمیاد ولی خب روم نمی شه بگم .

در واقع اون قد اعتماد به نفس ندارم که بگم، نمی دونم کدوم کار درسته، حتی خونوادم هم نمی دونن اکستنشن کردم چون به اونا هم نمی تونستم بگم ولی اگه واقعا حق همسر آیندمه که بدونه بهش بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)