سلام

من همیشه خواننده خاموش بودم امشب اون قدر ناراحتم که مجبور شدم پیام بدم نمیدونم از کجا شروع کنم اما زندگیم داغون شده .

من قبلا یه دختر خیلی شاد و پر انرژی بودم الان شدم یه مرده متحرک قبلا رشته رزمی کار میکردم و همیشه مقام اول تا سوم رو داشتم وقتی کنکوری شدم دیگه خانوادم اجازه ندادن برم حتی نذاشتن کلاسای مورد علاقمو برم فقط میگفتن درس بخون .

منم لج کردم باهشون و هیچی قبول نشدم الان دو ساله پشت کنکورم نمیتونم خودمو جمع کنم گاهی وقتا به خودکشی فکر میکنم اما جراتشو ندارم من رشتم ریاضی بود همه میگفتن صنعتی شریف قبول میشی اخه واقعا زرنگ بودم معدلم 19/60 بود نهایی اما کنکور مجاز به انتخاب رشته نشدم .

دو ساله تموم هیچی نمیخونم خانوادم خیلی بهم سرکوفت میزنن بخدا دیگه بریدم دیگه حتی دوس ندارم برم دانشگاه اخه بخونم که چی بشه ؟ بعد سه سال؟ برم پیرزن تو کلاس بشم؟ من اون موقع ها خیلی خوشتیپ بودم تو چشم بودم همیشه اما الان بدتیپ و حال بهم زن شدم بخدا نمیذارنم تا سر کوچه تنها برم.

وقتی میرم بیرون برمیگردم افسردگی میگیرم امید به زنده موندن و زندگی ندارم نه درس نه خوشتیپی نه اخلاق هیچی ندارم از همه پایینتره سطحم . اصلا دوس ندارم برم بیرون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)