سلام 
هیچ جایی نبود به غیر از اینجا که بدبختیم رو بتونم بگم به بچه ها، واقعا جایی نبود، تو رو خدا کمکم کنید، روانشناس خوب بهم معرفی کنید. 

در آستانه ۴۳ سالگی و مجردم، نمی تونم ازدواج کنم بعلت مشکلات روحی، از ۱۹ سالگی بعلت خ ا زیاد خدا رو از دست دادم و افسردگی گرفتم. در ۲۲ سالگی خ ک ناموفق داشتم، تا الآن یه روز خوش نداشتم تو زندگیم فقط به خاطر مادرم زنده ام. 

مشکلات روحی همچنان با منه به علت فکرهای وسواسی شدید، شیطون اذیتم می کنه،‌ فکرای بد درباره خودم القا می کنم به خودم.

به علت این فکرها همیشه احساس گناه می کنم، چکار کنم خودم رو دوست داشته باشم، همیشه خ ک جلو چشممِ، می دونم گناه کبیره است.

یه روانشناس خوب معرفی کنید
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) ترک گناهان (۸ مطلب مشابه)