سلام دوستان
دختری 25 ساله هستم و فوق لیسانس دارم. تا الانم خواستگارای زیادی داشتم اونم به خاطر اعتبار خانوادم ولی خودمو که می بینن نمی پسندن.

اخیرا یه خواستگار اومد که عالی بود. شرط گذاشت که باید اول منو ببینه ولی بعد  از دیدنم کنار کشید ولی برا اینکه جلوی خانوادم ضایع نشن منکر همه چیز شدن .

راستش خیلی دلم گرفت که اونا خانوادم براشون مهم بود اما خود من نه و اینکه چی به سر من اوردن و الان خیلی بهم برخورده و افسرده و عصبی شدم.

شما بگین باید چکار کنم. این پنجمین خواستگاریه که میاد و منو نمی پسنده ولی من بخاطر عزت و ابروی خودم هیچی نمیگم که سر زبون نیفتم. ولی تا کی؟

خدا که میدونه کسی منو نمیخواد چرا با پیش اوردن این موردا عذابم میده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)