سلام

امیدوارم کمکم کنید بیشتر روی صحبتم با آقایونه البته خانم‌ها هم از کمک و تجربه شون دریغ نکنن. سوالم اینه که پسری که دختری رو آجی صدا می زنه ولی شیوه ارتباط برقرار کردن و صحبت و چت هاش جوری هست که انگار داره با دوست دخترش وقت می‌گذراند. 

یک نفر به مدت سه ماه با من این طور برخورد داشت و بعد از اون ارتباط سرد و قطع شد احساس می‌کنم صرفاً یک اسباب بازی بودم برای ایشون و همین طور احساس گناه هم می‌کنم تا الآن هیچ وقت هیچ ارتباط خارج از چارچوبی با هیچ نامحرمی نداشتم و خیلی به خاطر اینکه دیگه مثل قبل پاکدامن نیستم خودم رو سرزنش می‌کنم و حالا جدای از ضربه عاطفی که خوردم.

البته ناگفته نماند که ارتباطم با اون پسر فقط مجازی بود و حتی چهره یا صدای منو هم ندیده و نشنیده. نظر شما چی هست؟ 

سنم زیر ۲۰ سال هست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)