سلام . خواهش میکنم کمکم کنید
من یه دخترم . بیست ساله . دانشجوی سال سوم دانشکده فنی دانشگاه فردوسی . سال دیگه خدا بخواد لیسانسمو میگرم . و البته هنوزم بدبختانه من احمق مجردم!
میگم بدبختانه چون تو خونه ما دختر مجرد ترشیده و سرباره . تو فامیلمون چند تا دختر هستند که از لحاظ اجتماعی خیلی موفق اند ( استاد دانشگاه و مدیر شرکت و ... ) ولی هم سنشون بالاست ( سی سال و پایین تر ) و هم از لحاظ قیافه شکست خوردن . و دیگه خواستگاری که اینا در شان خودشون بدونن واسشون نمیاد .
مامانم اینا رو که میبینه یک فشار وحشتناکی رو من آورد که ازدواج کنم گورمو از این خونه گم کنم. باور کنید اینارو که مینوسم گریه میکنه .مامان نامردم بارها به من گفته اگه لیسانستو گرفتی بخوای ادامه بدی یا سرکار بری خداشاهده آتیشت میزنم .
نمیدونم کدوم مادری همچین حرفی به بچه ش میزنه ؟ یا بهم میگن وقتی خواستگاری داری نگو میخوام درس بخونم یا سرکار برم یا بیرون از خونه باشم .
به خدا من خسته شدم دیگه از افکار حال بهم زنشون.واسه هر غلطی که میخوام بکنم باید یه دروغ بگم . دوس دارم ازین خونه برم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)