سلام به همگی

میخواستم راجع به سوالی مشورت بخوام از دوستان. دختری هستم که به تازگی خواستگاری برام اومده. فقط یک جلسه صحبت شده. یکی از دغدغه هایی که همیشه با منه عدم وفاداری زوج هایی هست که اطرافم زیاد دیدم...

مشکل من این هستش که دوست ندارم فقط بطور کلی گفته شه که یکی از اصل های من در زندگی وفاداریه!! ترجیح میدم که جزئی تر صحبت شه .

مثلا میتونم بگم که هر وقت مشکل لاینحلی پیش اومد (لاینحل) من جدایی رو ترجیح میدم تا اینکه بخوان رو بیارن به چیزهای غیر....

در هر مکان و زمانی که باشه چون تو این مورد اصلا بخشش ندارم و حس میکنم که کلا نابود میشم یا مثلا به این شکل عنوان کنم که هر عملی عکس العملی هم داره..؟؟..

قبل از اینکه پاسخ بدید دقت کنید که این حرفها واقعا اعتقاداتمه دوست ندارم که حتی تو سوال پرسیدنم محتاط و کلی گرا باشم...

و اینکه من واقعا برای زندگی آینده ام مطمئنم که 100% تلاشمو میکنم که خوب باشه و واقعا میترسم از بدی بعضی آدما...

میشه بهترین شکل پرسش ها در این زمینه رو بگید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)