سلام

من دخترم تازه لیسانس گرفتم ، مشکلات خانوادگی، سردی روابط بین خانواده، تنها بودنم و خیلی چیزای دیگه ، البته از همه مهمتر اینکه شاغل نیستم اینا دلایل فکر کردن من به ازدواج هستن ، همیشه وقتی بچه بودم میگفتم بزرگ میشم شاغل میشم و خودم رو میکشم بالا این مشکلاتم رو میتونم حلشون کنم ، ولی الان ...

خواستگار هم دارم ولی راستش بنا به دلایلی و البته مشکلاتم هیچ وقت به ازدواج فکر نمیکردم ، ولی دیگه از خیلی چیزها خسته شدم ، و دیگه با این اوضاع که شغلی هم ندارم اگه مجرد بمونم نمیتونم از پس مشکلاتم بربیام و نمیتونم تنها باشم .

کاش کار و پول داشتم و دستم تو جیب خودم بود اون وقت بود که تا حدی روی پای خودم بودم و به کسی محتاج نبودم و اون وقت بود که بخاطر اینکه از مشکلاتم فرار کنم و به آرامش برسم به ازدواج فکر نمیکردم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)