سلام

سلام به کادر درمان، سلام به مشاغل خطرناک، سلام به بیماران کرونا

من اوایل مهر ماه امسال کرونا گرفتم و اوایل آبان ماه بهبود یافتم، کرونا من رو بی روح کرده بود و دائم توی جام بودم، مجبور بودم فقط آبمیوه و مایعات بخورم و هیچ کجا نرم، تو مدت کرونا خیلی عذاب کشیدم و پنج کیلو کم کردم. درد ویروس یک طرف و درد ندیدن دوستان طرف دیگر، رفته رفته بهبود یافتم امّا آثارش انگار نرفته.

متأسفانه باید بگم حداقل، ۲۰ درصد از چشایی، ۱۰ درصد از بویایی و ۵ درصد از بینایی خودم رو از دست دادم، میلی به غذا ندارم. من قبلاً چیپس و غذای بیرون زیاد می خوردم الآن به زور، هر وعده پنج شش قاشق می خورم، ریه هام آسیب دیده و نفسم به میزان کمی، گاهی می گیره، از طرفی دیدم به زندگی تغییر کرده، متوجه شدم سلامتی چه گنج پربها و دیدار با دوستان چه تفریح شوق آوری هست و واقعاً مادیات در برابر اینها ارزشی نداره.

حالا سوالم اینه تجربه ای داشتید از این احوالات بعد کرونا، و آیا من مجدداً بهبود پیدا می کنم؟، من پسری ۲۰ ساله هستم. با آرزوی سلامتی عموم.


پیشنهاد:

بین شما کسی هست که واقعا خوب زندگی کرده باشه؟

از لحظات خوب و ناب زندگی مون صحبت کنیم

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

در زندگیم همه چی خوبه، فقط این ازدواج برام شده یه معما

تجربیات خوب تون رو از صبر کردن در برابر ناملایمات زندگی بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)