سلام خدمت اعضای محترم خانواده برتر

ایام محرم رو بهتون تسلیت می گم، نمی دونم از کجا شروع کنم،‌نمی دونم چی شد این روزها هم دلم بی قراره هم گرفته.

می خوام ازتون برادران و خواهران عزیز منو راهنمایی کنید چون نه می تونم به خانوادم بگم و نه شخص مورد اطمینانی دارم که ازش کمک بخوام.

من دختر خانمی حدود ۲۵ ساله چادری و مذهبی ام تو فضای مجازی شهرمون مشغول کار فرهنگی ام به طور اتفاقی با آقایی برای همکاری آشنا شدم از مذهبی‌های شهرمون هستن ولی دقیق نمی شناسم شون.

گذشت روزهای زیادی، تا اینکه کنجکاو شدم بدونم کیه، آخه طبق معرفی‌های غیر مستقیم خودش فهیدم از آشناها هست تا حدودی ولی خب چون مجازیه ما هر دو نمی تونیم معرفی کنیم، ایشون عکس خودش فرستاد و پرسید آیا این فرد رو می‌شناسی من گفتم خیر، ولی کاش هیچ وقت عکس نمی‌فرستاد. چون من که تا حالا از پسری خوشم نیومده بود با دیدن عکس فکرم مشغول شد.

آقایی محکم و متدین و مؤمن هستن،‌طی صحبت هاش فهمیدم از افراد فعال مذهبی شهرمون هم هست و ایشون مشتاق بودن بدونن من کی ام ولی خب بنا به دلایلی نمی شه خودم معرفی کنم در این مورد مشکلی نبود ایشون سرگرم کارها خودشون هستند و منم همین طور.

فقط این وسط من درگیر شدم با خودم و فکر اینکه اون کیه و از اینکه اولین باره از پسری خوشم اومده،‌ از اون شب که محرم شروع شد می شینم یه گوشه به مشکلات و سختی هام فکر می‌کنم فکر اون آقا میاد سراغم و می شم گریه. 

نمی دونم چی شد یه دفعه،‌ در این باره چیزی بهش نگفتم و نخواهم گفت فقط اگر در کار صحبتی باشه کمکی بدیم بهم مطالبی در این حد که فعلاً هم به خاطر هیئت‌ها ما صحبتی نداریم با هم. 

دلم یه طوری بی قراره نمی دونم دلیلش چیه آیا من عاشق شدم؟ من فقط از اون آقا خوشم اومده همین، ولی اطلاعات خانوادگیش رو ندارم البته افراد مذهبی شهرم رو هر دو مون می‌شناسیم ولی اتفاقی بود ما در مجازی رو به رو هم قرار گرفتیم، برادران محترم به نظرتون بنده چه کار کنم آیا خودم رو معرفی کنم یا نه؟

خواهران محترم تجربه ای دارید بهم بگید؟،‌ اینم بگم دوست دارم ازدواج کنم ولی فعلاً شرایط ندارم و مورد مناسبی پیدا نشده برام.
التماس دعا دارم.

ممنونم از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)