سلام دوستان عزیز 

من دختری ۲۵ ساله و لیسانس حسابداریم ، سر یک دو راهی بزرگ موندم که واقعا نمیدونم چیکار کنم هر چی فکر میکنم به نتیجه نمی رسم ، من کمی هم خیاطی بلدم ، الان واقعا نمیدونم حسابداری رو ادامه بدم یا خیاطی رو ، من تا الان سابقه کاری حسابداری نداشتم البته پارتی هم ندارم ، نمیدونم دوره های حسابداری رو برم یا برم دنبال خیاطیم چون دو تا موقعیت شغلی هم برام جور شده : 

۱ - در یک مغازه. که نمایندگی هست نیاز به حسابدار داره و البته خودش آموزش هم میده و حقوقشم ۴۰۰ هست، چون آموزش داره و چون خود کارفرما تو یه شهر دیگه ست میخواد حسابداری یاد بده که خودش بتونه به کارهای دفتریش در اون شهر برسه و کلا کارای حسابداری مغازش رو بسپره به من . 

۲ - با یک تولیدی مانتو که مال موسس خیریه هست و از قضا مدیر موسسه هم منو میشناسه‌ و بهش گفتم که زیاد خیاطی نمیدونم، حرف زدم و گفته اشکال نداره خیاطی رو یادت میدیم و بعد با هم همکاری میکنیم، البته هنوز شرایطش رو نمیدونم اما احتمالا دوره یادگیری حقوقی ندارم و بعد که یاد گرفتم بهم حقوق میدن ، البته هنوز در این باره از نزدیک حرف نزدیم و قراره چند روز آینده صحبت کنیم . 

اما مشکل اصلی اینه نمیدونم برم دنبال حسابداری و دوره هاش رو ببینم و سر همون کار برم هر‌ چند حقوقشم کمه‌ و مغازه هست نه شرکت ، و یا خیاطی رو بصورت جدی پی گیر شم ، چون احتمالا اگه این موقعیت تولیدی رو از دست بدم دیگه چنین فرصتی برام پیش نیاد که هم آموزش باشه و هم بعدش کار ، و خوب مدیرش هم آشناست و فقط و فقط و فقط باید یکیش رو ادامه بدم چون هر دو تمام وقته . 

واقعا به نظرتون چیکار کنم بهتره، بصورت جدی پیگیر حسابداری بشم یا خیاطی ؟


مرتبط با خیاطی:

از خیاطی میشه پول در آورد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

بهترین متد برای خیاطی چیه؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

مشورت در مورد خرید چرخ خیاطی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)