سلام
من 28 سالمه. یه پیشنهاد ازدواج از طرف آقایی دارم که بنظرم همه چیزش نرماله! دو سال از من بزرگتره .تنها چیزی که منو مردد کرده اینه که ایشون خیلی خیلی منطقی هست و خیلی بی احساس بنظر میرسه.

ایشون سوپروایزر من بودند و من میترسم بعد ازدواج همش بخواد منو نصیحت کنه و این رابطه استاد شاگردی ادامه داشته باشه. میترسم سرد باشه!

ایشون نخبه هست و خیلی خودشو درگیر تحقیق کرده میترسم پس فردا اصلا واسه من وقت نداشته باشه! میترسم همش فکرش پیش دانشجوهاشو و پروژه هاش باشه.

اولویت من واسه زندگی عشقه و فوق العاده آدم احساسی هستم و کلی آرزو واسه زندگی مشترک و همسر آیندم دارم. ترجیح میدم یه زندگی ساده اما عاشقانه داشته باشم تا یه زندگی مرفه اما سرد و تنهایی!از طرفی خیلی هم مهربونه این آقا و خیلی حمایت کننده هست و فهمیده که این صفاتش واسم جذابه! نمیدونم چیکار کنم!!!!! !

میخواستم نظر دوستان رو بدونم! بنظر شما چیکار کنم؟

چنتا از دوستان که اینجا نظر میگذارند هم انگار استاد هستند و یا دکترا دارن لطفا اونا هم اگه سوال منو دیدن بهم بگن که آیا واسه اونا ارتقا درجه علمی مهم تره یا زن و زندگی مشترک؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)